25 april 2011

HUS & HEM...PLAZA...ALLT I HEMMET...SKÖNA HEM...RESIDENCE...ELLE INTERIÖR...LANTLIV...

MITT inlägg nr 400... Jag har haft lite över 5000 bloggisar som har kikat in här på min blogg, vilket är jätte roligt! Jag vet att det är både tjejer & killar, skoj! Jag hoppas att ni fortsätter att titta in här...Till veckan blir det en tävling här på min blogg, missa inte den!

Inspiration till sitt hem & stuga kan man få lite här & där, genom inredningsprogram i tv:n, alla härliga bloggar...

Men vad vore livet utan alla dessa härliga inredningstidningar? JEPP, det finns mängder och det blir fler & fler. Jag tycker att det är lika roligt varje gång man får ett nytt exemplar i sin hand.

Det här vackra och samtidigt enkla tidningsställ har min syster Veronica hemma hos sig, så fint!


foton: Carola -Mitt gröna lilla rum

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina rader här hos mig...