21 mars 2011

VILKEN ÄR DIN FAVORIT?

IGÅR började ett nytt trädgårdsprogram på TV8, nämligen TRÄDGÅRDSTOPPEN... passade mig perfekt, ligga i soffan och slöa framför tv:n efter min helg i Stockholm på Colorama- mässan. Jag har massor av spännande bloggmaterial från mässan som jag kommer att dela med mig av här inom kort.

I trädgårdstoppen får man följa med Doreen & Peter när de besöker 20 trädgårdar runt om i Sverige. De kommer även att kora Sveriges finaste med hjälp av en jury. I första programmet fick man se Eva & Björns trädgård Villa Vingård i Simrishamn och Per & Margaretas trädgård Smedstorp i Österlen.

Jätte härlig inspiration får man till sin egen trädgård, gör ett besök på TV8 för att se fler bilder... Vilken är din favorit?

VILLA VINGÅRD



SMEDSTORP

foton: TV8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina rader här hos mig...